Kan du lira biljard?

Haaaaallå, dagen har bestått av fika, då vi än en gång firade min syster (gjorde det även igår, och kommer göra imorn då de är hennes riktiga födelsedag!) Dessutom blev jag riktigt nöjd med min makeup idag, använde den mörkblåa som jag aldrig har tålamod att få till, men det blev riktigt bra! Innan middagen for jag till Bräcke och hämtade Carro, sedan lirade vi massa biljard och nu håller jag på att somna. Ska nog ner en sväng i spelrummet för att se hur det går för de stora pojkarna! Imorgon är maskeraden och ingen längtar nog mer än mej, dels har jag inte festat på ett tag och det är ju inte varje dag man går på maskerad och får klä sej fult (snyggt). En liten stund till med Spotify, sen så drar jag godnattmössan över ögonen och dejtar John Blund. Natti! Puss /m

Kommentarer
Postat av: Martina

haha aa de tycker jag. Va ska du göra idag?? va de maskerad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback